فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی نیرو‌های بسیج شهرستان از جمله بسیج دانشجویی، پزشکی و فرماندهان حضور دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار محمدرضا لیلی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: تیم‌های بسیج، تمام نیرو‌های بسیج شهرستان از جمله بسیج دانشجویی و بسیج پزشکی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در طرح شهید سلیمانی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

او افزود: نیرو‌های بسیج و سپاه برای جلوگیری از سرایت ویروس در جامعه و کمک به کادر درمان وارد عمل شده‌اند و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نمی‌کنند.

سرهنگ لیلی‌زاده بیان داشت: سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مسجد توتونچی، مسجد صاحب الزمان (عج) جنوبی و مسجد گاومیش آباد راه اندازی شد . سالن ۹ دی صالحین دزفول نیز آماده خدمات رسانی به مردم برای مقابله با کرونا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول تصریح کرد: اخیرا رئیس جمهوری و معاون اول وی دستور واردات واکسن را داده‌اند و قرار است شهریور ماه واکسن ایرانی برکت نیز به دست ما برسد از این رو باید زیرساخت‌های لازم را برای واکسیناسیون در شهرستان افزایش دهیم و نیرو‌های بسیج در سه ماه گذشته در مرکز تجیمعی شهید درویش‌زاده دزفول در زمینه نگهبانی، تامین امنیت و سایر امور در حال خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.