مسئول بسیج جامعه پزشکی بندر ماهشهر گفت: خدمات پزشکی رایگان به اهالی منطقه محروم مقطوع اولیا در این شهرستان با همکاری بسیج دانشجویی و بسیج عشایر ارائه شد.

بهرام عباس نیا مسئول بسیج جامعه پزشکی بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ادامه ارائه خدمات پزشکی و درمانی به ساکنان مناطق محروم، امروز جمعه ۷ آذرماه و به مناسبت هفته بسیج، تیم تخصصی پزشکی با حضور در منطقه محروم مقطوع اولیا در این شهرستان، خدمات پزشکی ارائه دادند.

او با بیان اینکه این اقدام از طرف بسیج جامعه پزشکی برنامه ریزی و با همکاری بسیج دانشجویی و بسیج عشایر اجرایی شد، افزود: تیم تخصصی شامل؛ متخصص زنان، داخلی، ارتوپد، اطفال، طب اورژانس، پزشک عمومی، تکنسین دارویی و تیم پرستاری ساکنان این منطقه را به صورت رایگان ویزیت کردند.

عباس نیا بیان داشت: براساس تشخیص پزشکان حاضر در تیم، دارو‌های موردنیاز تجویز و به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت، همچنین ماسک رایگان و توصیه‌های بهداشتی برای مقابله و مصون ماندن از بیماری کرونا ویروس به ساکنان منطقه مقطع اولیا ارائه شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی بندر ماهشهر در پایان از حضور و همراهی سروان علی فرحانی جانشین فرماندهی این شهرستان، هادی مقدم فرمانده بسیج پتروشیمی، منشدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری امام حسین (ع) و مقدم که باعث دلگرمی اعضای تیم پزشکی شده بود، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.