سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران خبر داد:

بهره مندی کارکنان ملی حفاری از مزایای طرح طبقه بندی مشاغل پیمانکاری

گلپایگانی گفت: با پیگیری‌های انجام شده کارکنان مشمول طرح طبقه بندی مشاغل پیمانکاری شرکت ملی حفاری از شهریورماه از مزایای طرح برخوردار می‌شوند.

حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارکنان مشمول طرح طبقه بندی مشاغل پیمانکاری در این شرکت بخشی از مزایای تخصیصی طرح را شهریور ماه دریافت و مابقی را به دلیل حجم سنگین بار مالی در اولین فرصت دریافت خواهند کرد.

او با بیان اینکه بالغ بر ۹ هزار و ۲۰۰ نفر از کارکنان این شرکت در بخش‌های عملیاتی، فنی-تخصصی، ستادی و پشتیبانی و خدماتی مشمول این طرح هستند، افزود: با توجه به لزوم بررسی و تطبیق سمت‌های کلیدی در عملیات حفاری با عناوین شغلی تعریف شده در طرح ارائه شده از سوی وزارت نفت، موجب شد این اقدام زمان بر شود و مقرر شد با هم افزایی و هماهنگی با حوزه معاونت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، عناصر طرح به نحوی محاسبه شود که همه کارکنان این شرکت به خصوص مشاغل کلیدی عملیاتی براساس شرایط و سنوات شغلی از آن بهره‌مند شوند و براین اساس هیچ احدی حقوقش کاهش نخواهد یافت.

گلپایگانی ضمن قدردانی از صبوری کارکنان، اظهار داشت: در اجرای این طرح تلاش شده تا حقی از کسی ضایع نشود و همه کارکنان از مزیت‌های آن برخوردار شوند و در همین ارتباط جلسات متعدد کارشناسی با حضور مدیران و کارشناسان اداره روش‌ها و بررسی‌های مالی، مهندسی، ساختار و بهره وری، امور کارکنان خدمات پیمانکاری شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بیان کرد: مراحل اعمال تعدیل حقوق و مزایای کارکنان پیمانکاری از ابتدای سال ۹۹ در احکام ذینفعان در سامانه جامع سیستم فناوری اطلاعات شرکت بارگذاری و از طریق سیستم حقوق و دستمزد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.