مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: طرح طبقه بندی مشاغل در بیشتر ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اجرایی شدن طرح طبقه بندی مشاغل در بیشتر ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان گفت: براساس این طرح حقوق کارگران و شاغلان تحت پوشش قانون کار هم تراز می‌شود.

او افزود: کارگرانی که به اجرایی نشدن این طرح شکایت دارند، می‌توانند به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان مراجعه کنند و  این اعتراضات در کمیته رسیدگی به شکایات بررسی و تصمیم گیری می‌شود.

غمگین با اشاره به میزان نرخ بیکاری که در خوزستان ۱۴ درصد است، بیان داشت: میزان سرمایه گذاری در استان مناسب بوده و با توجه به ظرفیت‌های موجود با حضور بیشتر آنها زمینه اشتغال فراهم می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند زمینه اشتغال را فراهم کند، سرمایه گذاری در حوزه صنایع پایین دستی است.

در ادامه هوشنگ درویشی رئیس کانون شورا‌های اسلامی کار خوزستان نیز گفت: یکی از برنامه‌های امسال راه اندازی شورا‌های اسلامی کار در ادارات و شرکت‌هایی که هنوز  ایجاد نشده، است.

او در پایان بیان داشت: یکی از مشکلات کارگران ادامه فعالیت پس از پایان طرح‌ها بوده و براساس اصلاحیه‌ای که در مجلس در حال بررسی است، کارگرانی بوده که پس از چند سال کار کردن به زیر پوشش شرکت مادر تخصصی و یا سازمان مربوطه می‌روند، است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.