سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تذکر‌های تبلیغات اسلامی به هیئت‌های عزاداری مراغه به ۱۹۲ مورد رسید

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه با اشاره به اینکه عزاداری ها باید طبق ضوابط بهداشتی ابلاغی اجرا شود گفت: بر این اساس ۱۸۰ تذکر شفاهی و ۱۲ تذکر کتبی به هیئت‌ها، حسینیه‌ها، هیات امنای مساجد و همچنین مداحان ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت‌الاسلام  امیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه گفت: یک نامه نیز به دادستان به دلیل رعایت نشدن ضوابط بهداشتی، راهبندان و همچنین شکایت‌های مردمی تحویل شده است.

او اضافه کرد: با وجود تذکر‌ها و برگزاری جلسه‌های توجیهی، شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هیئت‌های حسینی شهرستان مراغه به صورت کامل رعایت نمی‌شود و طی روز‌های آینده طبق دستورالعمل با خاطیان برخورد خواهد شد.

او استفاده از ماسک، ضدعفونی‌کننده‌ها و نیز فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری آیین‌های سوگواری حسینی را مورد تاکید قرار داد و افزود: دعوت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصداق امر به معروف و نهی از منکر است و مردم نیز در کنار مسئولان نسبت به آن نباید بی‌تفاوت باشند.

او بیان کرد: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ۲ جلسه عمومی و بیش از ۴۰ جلسه توجیهی برای اجرا و بکارگیری شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آستانه ایام محرم توسط تبلیغات اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.