سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع اعتبارات تملک دارایی در هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: هزار و ۱۱۴ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی بین شهرستان‌های استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: هزار و ۱۱۴ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی بین شهرستان‌های استان توزیع شده است.

فریدون همتی افزود : در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: از این اعتبار به تفکیک فصول و شهرستان از محل منابع موضوع سه درصد درآمد نفت، ۲۷ صدم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و توازن استان توزیع شد.


بیشتر بخوانید؛


او گفت:مجموع اعتبار تملک دارایی استان امسال دو هزار و ۳۸۸ میلیارد تومان است.

استاندار هرمزگان افزود: شهرستان‌های بندرعباس، میناب، بندرلنگه و بشاگرد بیشترین سهم اعتباری را به خود اختصاص دادند.

همتی گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار بین ۲۴ دستگاه اجرایی مشمول نظام بودجه استانی توزیع شد.

استاندار هرمزگان گفت: اعتبارات توزیع شده شامل ۲۵ درصد افزایش در حقوق، ۲۲ درصد افزایش اعتبار همسان سازی حقوق کارکنان قراردادی و افزایش ۴۰ درصدی حقوق کارگران طرف قرارداد با دستگاه‌های اجرایی بود.

او افزود: سایر اعتبارات دستگاه‌های اجرایی امسال با ۱۵ درصد افزایش نسبت به پارسال مصوب شد.

استاندار هرمزگان گفت: فصل حمل و نقل با ۲۸۰ میلیارد تومان، آب و فاضلاب با ۱۷۰ میلیارد تومان و ورزش با ۱۱۰ میلیارد تومان، به ترتیب بیشترین اعتبار را از میان فصول اعتباری به خود اختصاص دادند.

همتی افزود: شهرستان‌های بندرعباس، میناب و بندرلنگه به ترتیب در رتبه اول تا سوم و شهرستان بشاگرد به دلیل وسعت طرح‌های محرومیت زدایی در رده چهارم توزیع اعتبارات قرار دارند.

او با تأکید بر تسریع در تبادل موافقت نامه دستگاه‌های اجرایی با شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: دستگاه‌های اجرایی با توجه به ابلاغ اعتبار و روشن شدن میزان اعتبار پروژه‌ها، نسبت به تبادل موافقت نامه با سازمان مدیریت اقدام و از هم اکنون باید فرایند انتخاب پیمانکار را شروع کنند که به محض تخصیص منابع به دستگاه ها، عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز شود.

استاندار هرمزگان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فعال با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد را اولویت بودجه ریزی و تخصیص منابع امسال اعلام کرد.

انتهای خبر / ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.