مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور از مرحله نخست خط اصلی آبرسانی سد سهران بشاگرد به گوهران امروز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،  مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور  از مرحله نخست خط اصلی آبرسانی سد سهران بشاگرد به گوهران بازدید کرد.

مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور گفت: برای بهره برداری از این طرح ۱۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نیرو و بنیاد برکت هزینه شده است.

سید امیر حسین مدنی در سفر یک روز به بشاگرد افزود: با بهره برداری از مرحله نخست این طرح ۱۳ روستا از جمله شهر گوهران از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می شوند.

او افزود: با بهره برداری از مرحله دوم این طرح ۵۰ روستای دیگر شهرستان بشاگرد با جمعیت ۲۰ هزار نفر از نعمت آب اشامیدنی بهره مند می‌شوند.

مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور گفت: مطالعات ساخت مرحله دوم طرح آبرسانی سد سهران بشاگرد به گوهران آغاز شده و به زودی ساخت آن آغاز می‌شود.

مدنی افزود: تا پایان شهریورامسال به هزار روستای کشور با جمعیت یک میلیون نفر آبرسانی می‌شود.

او گفت: برای اجرای این طرح هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشورافزود: ساخت سه خوابگاه با ظرفیت ۵۰۰ دانش اموز در شهرستان بشاگرد آغاز شده است وتا پایان شهریور امسال به بهره برداری می‌رسد.

مدنی گفت: برای ساخت این خوابگاه‌ها ۲۰۰ میلیاردریال هزینه می‌شود ومقدمات هزار طرح اشتغال زایی اجتماع محور با اشتغال ۳ هزار نفر در شهرستان بشاگرد فراهم شده است.

او افزود: ساخت محور بشاگرد- زیر کوه گافر با استان سیستان و بلوچستان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی آغاز شده است و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشورافزود: برای اجرای این طرح تا کنون ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدنی گفت: جایگزینی مدارس کانکسی با مدارس سبز و ایمن برکت از دیگر اولویت‌های عمرانی و زیر بنایی امسال بنیاد برکت است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.