سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح قرآنی بشارت ۱۴۰۰ با محوریت حفظ جزء ۲۹

طرح قرآنی بشارت ۱۴۰۰ با محوریت حفظ جزء ۲۹ با حضور حداکثری موسسات و تشکل‌های قرآنی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سهیلی رئیس اداره قرآنی اوقاف کرمانشاه گفت : براساس طرح قرآنی پس از تبلیغات، ثبت نام و سطح بندی مخاطبان به تفکیک جنسیت، سطح تحصیلات و محدوده سنی، دوره‌های آموزشی به سه شیوه حضوری، نیمه حضوری یا مجازی ویژه علاقه‌مندان به حفظ قرآن کریم در موسسات و خانه‌های قرآنی دارای مجوز و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

او گفت : در این طرح مخاطبان موفق به حفظ متقن و استوار جزء ۲۹ شده و خواهند توانست به صورت صحیح و روان محفوظات خود را ارائه کنند.

او در خصوص نحوه برگزاری این طرح افزود: در شیوه حضوری و مجازی مخاطبان طرح در ۲۰ جلسه آموزشی شرکت کرده و به فراگیری دروس و انجام تمرینات مربوطه مبادرت می‌ورزند. در شیوه نیمه حضوری مخاطبان طرح می‌بایست در حداقل نیمی از جلسات آموزشی شرکت کنند و به فراگیری دروس و انجام تمرینات مربوطه مبادرت ورزند.

رئیس اداره قرآنی اوقاف کرمانشاه افزود: مجری دوره ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها به عنوان کارفرما و موسسات و خانه‌های قرآنی و مردمی دارای مجوز و بقاع متبرکه است.

سهیلی ادامه داد: گروه‌های هدف در این طرح تمامی علاقه‌مندان به حفظ قرآن در دو رده سنی بالا و پایین ۱۵ سال به تفکیک جنسیت در استان است.

او افزود: در اجرای این طرح قرآنی سازمان‌ها، تشکل‌ها و نهاد‌های قرآنی مختلف همکاری می‌کنند، وزارتخانه‌ها وسایر نهاد‌های کشور با فراخوان‌های مختلف طرح سعی در ترغیب کارمندان و پرسنل متبوع خود برای شرکت در طرح خواهند کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.