سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

ترغیب غیرحضوری مردم به ورزش در ایام کرونایی ضروری است

استاندار اردبیل با اشاره به مشکلات ناشی از بی تحرکی در ایام کرونا، به اتخاذ روش‌های ترغیب غیرحضوری مردم به ورزش از طریق صدا و سیما و رسانه‌های مجازی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه شورای عالی ورزش استان گفت: با توجه به وضعیت کرونایی برخی از مردم دچار مشکلات اضافه وزن شده اند که در دراز مدت بروز بیماری‌های زمینه‌ای را به دنبال دارد.

او افزود: در این راستا باید برنامه ریزی برای معرفی حرکات ورزشی ساده در منزل از طریق کانال‌های مختلف اطلاع رسانی از جمله صدا و سیما و فضای مجازی انجام شود.

استاندار اردبیل همچنین توجه به تحرک دانش آموزان را نیز یادآور شد و اظهار کرد: لازم است کلیپ‌های ورزشی کوتاه از طریق شبکه شاد در رنگ ورزش به دانش آموزان پخش شده و از این طریق دانش اموزان به ورزش ترغیب شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه از افتتاح هفت پروژه ورزشی در سال گذشته خبر داد و گفت: در ابتدای امسال نیز اجرای برنامه‌های حمایتی از هیات ورزشی آغاز شده و حدود ۳۰ درصد از مبالغ حمایتی به حساب هیات‌های ورزشی واریز شده است.

سجاد انوشیروانی به خرید تجهیزات ورزشی به ارزش دو میلیارد تومان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: همچنین تمام بدهی‌های حوزه ورزش استان در سال گذشته پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.