سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۱ مورد ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته/ همدان در آستانه تغییر رنگ کرونایی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، احتمالا روز‌های آینده منجر به تغییر رنگ این استان میشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد موارد ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۴١ مورد گزارش شده است که در روز‌های آینده می‌تواند منجر به تغییر رنگ شهرستان‌های استان همدان شود.

او افزود: در بیست و چهار ساعت گذشته مورد فوتی در اثر بیماری کرونا در استان وجود نداشته، اما تعداد موارد مثبت جدید ۴١ مورد گزارش شده است که در روز‌های آینده می‌تواند منجر به تغییر رنگ شهرستان‌ها شود.

دکتر محمد طاهری گفت: تعداد موارد مثبت در استان از ابتدای همه گیری این ویروس تاکنون به ده هزار و ٨٣٠ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: تعداد ۴۴٠ مورد مراجعه سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا داشتیم که از این تعداد ٧۶ مورد در بخش عادی، ۶ مورد در بخش ICU بستری و حال ٢۶ نفر وخیم گزارش شده است.

طاهری در ادامه افزود: آمار مبتلایان در شهرستان‌های اسدآباد ٣٨٨ مورد، بهار ۶٣۴ مورد، تویسرکان ۶٨٩ مورد، رزن ۴٧۶ مورد، درگزین ۲۰٣ مورد و فامنین ۱٩۶ مورد، کبودراهنگ ۶٩۴ مورد، ملایر ١٩۵٨ مورد، نهاوند ١٢٣٠ مورد و همدان ۴٠٧٩ مورد است.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.