ثبت نام ۲۸ نفر در انتخابات میاندوره‌ای مجلس در بهار و کبودراهنگ

فرماندار شهرستان بهار از نام نویسی ۲۸ نامزد انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه «بهار و کبودراهنگ» خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احسان قنبری فرماندار شهرستان بهار با اشاره به اینکه فرآیند ثبت نام ۱۶ داوطلب قطعی شده است، گفت: شماری از داوطلبان به شیوه غیرحضوری و با استفاده از نزم افزار و تعدادی هم به شیوه حضوری برای انتخابات میاندوره‌ای مجلس از حوزه بهار و کبودراهنگ نام نویسی کردند.

او افزود: افرادی که روش غیرحضوری را برای ثبت نام انتخاب می‌کنند برای تکمیل فرایند نام نویسی باید به فرمانداری مراجعه و کد دریافت کنند؛ در غیراینصورت ثبت نام آن‌ها غیرقطعی تلقی می‌شود.

رئیس حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ با بیان اینکه تنها چهار نفر از داوطلبان پس از ثبت نام غیرحضوری با حضور در فرمانداری ثبت نام خود را قطعی کردند، اظهار داشت: در حال حاضر ثبت نام ۱۲ داوطلب غیرقطعی است چراکه نسبت به حضور در فرمانداری و ثبت قطعی تاکنون اقدامی نکرده اند.

قنبری خاطر نشان کرد: کار نام نویسی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

عیسی جعفری نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.