همزمان با ماه پر فضیلت شعبان و به همت کانون‌های مساجد، بیش از یک هزار بسته گوشت گرم بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ماه پر فضیلت شعبان فرصت مناسبی برای دستگیری از نیازمندان است؛ افرادی که در اثر کهولت سن، از کارافتادگی، بیماری یا از دست دادن شغل با سختی در روز‌های کرونایی زندگی می‌کنند.

اهالی مسجد به پاس درک ماه پرفضیلت شعبان همزمان با سال نو بر آن شدند تا در شرایط سخت اقتصادی به یاری نیازمندان شتافتند و سفره‌های متعددی را به بهانه اعیاد شعبانیه رنگین کنند.

به همت مؤسسه حضرت خدیجه (س) قم و از محل نذورات و کمک‌های مردمی همدان، تعداد قابل توجهی دام، ذبح شده و با همکاری ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد بین خانواده‌های محروم یا مشاغل آسیب دیده از کرونا اهدا شد.

به گفته معاون ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد همدان، سهم استان در این طرح نزدیک به هزار و ۲۰۰ بسته بود که با مشارکت دفتر نماینده، ولی فقیه در استان همدان و تعدادی از کانون‌های مساجد توزیع شد. توزیع هزار بسته گوشت بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا

سید مهدی حسینی افزود: بسته‌های گوشت در ۷ استان توزیع شد و هر بسته شامل یک کیلو و نیم گوشت گرم گوسفندی بود. وی بیان کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تاکنون به کمک سایر دستگاه‌ها شتافته و ضمن مشارکت در ضد عفونی کردن معابر ۵ مرحله گوشت و یک مرحله بسته معیشتی را به مناسبت‌های مختلف بین خانواده‌های محروم شناسایی شده به وسیله کانون‌های مساجد توزیع کرده است.

۵۹۰ کانون فرهنگی، هنری با نزدیک به ۳۲ هزار عضو در استان همدان وجود دارد که از این تعداد ۱۶۰ کانون در شهرستان همدان واقع شده است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.