سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح تشدید نظارت زیست محیطی در نهاوند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از اجرای طرح تشدید نظارت زیست محیطی بر واحد‌های صنعتی، خدماتی و تولید و مناطق شکار ممنوع این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهرداد سلگی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند، بیان کرد: طرح تشدید نظارت زیست محیطی بر واحد‌های صنعتی، خدماتی و تولید و مناطق شکار ممنوع شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

اوافزود: این طرح با توجه تعطیلات نوروزی و اوج فعالیت واحد‌های صنعتی، تولی، خدماتی و پایش مستمر این صنایع به ویژه در ساعات پایانی شب در دستور کار این اداره قرار دارد و با واحد‌های متخلفی که رعایت استاندارد‌های آلاینده‌های زیست محیطی را نمی‌کنند برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: در بهمن و اسفند ماه اخطاریه‌های زیست محیطی برای واحد‌های دارای آلاینده پساب، پسماند و هوا صادر شده است.

این مسئول افزود: این واحد‌ها در صورت رفع نکردن آلایندگی زیستی محیطی در مهلت مقرربه مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

سلگی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۰ واحد صنعتی در این شهرستان پایش و نظارت زیست محیطی شده‌اند.

اوعنوان کرد: کسانی که از انجام بازرسی ماموران سازمان برای نمونه‌برداری و تعیین میزان آلودگی ناشی از فعالیت مراکزصنعتی، تولیدی، معدنی، خدماتی، عمومی و کارگاهی ممانعت کنند و یا اسناد و مدارک و اطلاعات مورد نیاز سازمان را در اختیارشان نگذارد و یا اسناد و مدارک و اطلاعات خلاف واقع ارائه کنند، مطابق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند اظهار داشت:: در صورت مشاهده و گزارش مردمی در مناطق طبیعی و شکار ممنوع منطقه آردوشان، گرین هر شخصی در این عرصه‌ها مبادرت به تیراندازی، هر گونه شکار و صید کنند، جرم محسوب شده و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.