رییس جمعیت هلال احمر ملایر از برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس با عنوان "هلال من" به میزبانی این شهرستان خبر داد.

شهاب عظیمی، رئیس جمعیت هلال احمر ملایر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: این جشنواره با همکاری دانشگاه ملایر و کانون‌های دانشجویی هلال احمر مستقر در دانشگاه آزاد و ملایر برگزار خواهد شد.

عظیمی افزود: موضوعات مورد نظر در این جشنواره شامل از هرخانواده یک امدادگر، دستیابی به آموزش در برابر حوادث، حفظ احترام و کرامت انسانی، صلح، دوستی، تفاهم و پیشگیری از خشونت، حفاظت از محیط زیست و... است.

او با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ۵ فروردین ۱۴۰۰ است گفت: آثار ارسالی به جشنواره تا ۲۰ فروردین داوری و روز ۲۱ فروردین اختتامیه این جشنواره برگزار و نفرات برتر اعلام خواهند شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر ادامه داد: شرکت در این جشنواره برای همه گروه‌های سنی و همه قشر‌های جامعه آزاد بوده و در این زمینه هیچگونه محدودیتی در نظر گرفته نشده است.

عظیمی افزود: امید وفایی، پدرام شبیری، علی نهری ملایری، مسعود بیات، احمد نوربخش و سپهر رجبی داوران این جشنواره هستند که تمامی آثار مربوط به بخش فیلم و عکس را داوری می کنند.

او ابراز داشت: جوائز نفرات اول در هر بخش ۸۰۰ هزار تومان، نفرات دوم در هر بخش ۶۰۰ هزار تومان و نفرات سوم در هر بخش ۴۰۰ هزار تومان است که این جوائز برای بخش انتخاب مردمی برای بهترین اثر در بخش‌های فیلم و عکس به شکل جداگانه ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود.

انتهای پیام/د

برچسب ها: فیلم و عکس ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.