سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در کرمان

رئیس اورژانس استان کرمان آخرین وضعیت مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در کرمان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، صابری رئیس اورژانس کرمان در تشریح حوادث چهارشنبه سوری گفت:در سطح استان کرمان تا نیمه شب  ۵ نفر دچار مصدومیت ناشی از حوادث چهارشنبه پایان سال شده اند که البته این آمار تا صبح امروز به شش نفر رسیده است.

او افزود: یک مصدوم دچار سوختگی سطحی در انگشتان دست شده که پس از اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان شفا کرمان ترخیص شده است ،یک مصدوم دچار سوختگی درجه ۳ (۸ درصد) در ناحیه دست و پا شده که پس از اقدامات اولیه در مرکز درمانی ریگان، برای تکمیل اقدامات درمانی به بیمارستان پاستور بم منتقل گردیده است.

صابری ادامه داد:یک مصدوم دچار سوختگی درجه ۳ (۱۷ درصد) در ناحیه هر ۲ دست، پا و صورت شده که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک برای تکمیل مراقبت‌های درمانی به بیمارستان شفا کرمان منتقل گردیده است.

او گفت: یک مصدوم با سوختگی جزئی درجه ۲ که دچار آسیب از ناحیه سر و گردن شده که پس از اقدامات درمانی از بیمارستان شفا کرمان ترخیص شده است و یک مصدوم که دچارسوختگی سطحی درجه ۳ از ناحیه پاشنه پا شده که پس از اقدامات درمانی از بیمارستان شفا کرمان ترخیص شده است.

رئیس اورژانس افزود: یک مصدوم با سوختگی درجه ۳ (به میزان ۲۰ درصد ) که دچار آسیب از ناحیه دست، سر و گردن شده که پس از اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان جهت تکمیل مراقبت های درمانی به بیمارستان شفا کرمان منتقل گردیده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.