سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات درمانی با کمک حدود ۱۳۰ متخصص و فوق تخصص در کرمانشاه

مدیر کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : حدود ۱۳۰ متخصص و فوق تخصص استان تنها طی یک سال به بیش از ۵۲۰ هزار بیمار در مراکز ویژه مستقل استان خدمت ارائه کرده‌اند .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بهاری مدیر کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه خدمات کلینیک‌های ویژه استان چند برابر استان‌های غربی است، گفت : حدود ۱۳۰ متخصص و فوق تخصص استان تنها طی یک سال به بیش از ۵۲۰ هزار بیمار در مراکز ویژه مستقل استان خدمت ارائه کرده‌اند.

او گفت : با توجه به آمار بالای اعضای هیات علمی و کلینیک‌های ویژه استان کرمانشاه نسبت به استان‌های همسایه، میزان خدماتی که در این استان ارائه می‌شود قابل قیاس با استان‌های غربی نیست و بسیار بیشتر از آن هاست.

او افزود: کلینیک‌های ویژه استان کرمانشاه علاوه بر بیماران استان به بیماران استان‌های ایلام، کردستان، لرستان و همدان هم خدمت ارائه می‌کنند.

 بهاری افزود: حجم بالای خدمات درمانی ارائه شده محصول برنامه‌ریزی و حمایت‌های ویژه رئیس دانشگاه و معاون درمان علوم پزشکی کرمانشاه است.

بهاری درباره مشکل کمبود اعتبار گفت: با هدف افزایش انگیزه اعضای هیات علمی و متخصصان استان کرمانشاه تلاش شده که تا جای ممکن حمایت‌های مالی لازم صورت گیرد و مطالبات پزشکان تقریباً به روز شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.