رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های استان از روز شنبه (۲ اسفند) را اعلام کرد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مهدی محمدی  گفت: براین اساس شهرستان‌های پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب در وضعیت زرد قرار دارند.

او همچنین وضعیت شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، صحنه، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب، جوانرود و روانسر را آبی اعلام کرد.

آمار بستری‌های مبتلا به کرونا در کرمانشاه به ۱۶۳ نفر افزایش یافت

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه آمار بستری‌های کرونایی در استان رو به افزایش است، گفت: اکنون ۱۶۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند.

محمدی، از بستری شدن ۴۱ نفر در شبانه‌روز گذشته با علایم ویروس کرونا خبر داد و افزود: در این مدت ۳۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم بعد از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

او اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون ۲۷ هزار و ۲۰۱ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند و در این مدت نیز ۲۵ هزار و ۵۶۴ نفر پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مثبت بستری و ۳۳ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

او همچنین اعلام کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون هزار و ۴۷۴ نفر در اثر ابتلا به کووید ۱۹ در سطح استان جان خود را از دست داده اند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.