سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۵ واحد تجاری آموزش و پرورش در کشکوییه

۵ واحد تجاری آموزش و پرورش با درآمد ماهیانه بیش از ۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال امروز در منطقه کشکوییه رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان در آیین بهره برداری از ۵ واحد تجاری آموزش و پرورش منطقه کشکوییه گفت: بر اساس آیین نامه اجرایی بند (هـ) تبصره (۹) قانون بودجه سال نود و شش، ۱۸۴ واحد تجاری با متراژی بالغ بر ۱۶ هزار و ۷۵۰ متر مربع به منظور ساماندهی و بهینه سازی کاربری بخشی از املاک و فضا‌های آموزشی با رعایت ملاحظات آموزشی و تربیتی به منظور خلق در آمد پایدار احداث شده و یا در حال ساخت است.

او افزود: تجاری سازی فضا‌های آموزشی در استان کرمان طی سه سال اخیر بیش از ۴۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برای آموزش و پرورش استان درآمد اختصاصی ایجاد کرده است.

اسکندری نسب از ساخت ۴۷ واحد تجاری در شهرستان جیرفت با تغییر کاربری ۵ فضای آموزشی به متراژ هزار و ۲۷۲ مترمربع خبر داد و بیان کرد: تجاری سازی فضا‌های آموزشی در جیرفت، سالانه درآمدی بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان برای آموزش و پرورش این شهرستان آورده داشته است.

او همچنین، از ساخت و بهره برداری از ۱۸ واحد تجاری در شهرستان بافت، ۱۳ واحد تجاری در شهرستان سیرجان،۱۲ واحد تجاری در شهرستان زرند، ۲ واحد تجاری در شهرستان راور، ۸ واحد تجاری در شهرستان شهربابک، ۹ واحد تجاری در شهرستان عنبرآباد، ۷ واحد تجاری در شهرستان بردسیر، ۴ واحد تجاری در شهرستان نرماشیر خبر داد.

اسکندری نسب گفت: عملیات ساخت ۵ واحد تجاری در شهرستان رابر، ۸ واحد تجاری در شهرستان قلعه گنج، ۳ واحد تجاری در منطقه راین و ۲۰ واحد تجاری در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان آغاز شده و تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهند رسید.

او عنوان کرد: در چند سال اخیر آموزش و پرورش، تجاری سازی فضا‌های آموزشی دارای قابلیت تجاری را به منظور ایجاد درآمد پایدار براساس مجوز‌های قانونی از مهم ترین راهبرد‌های خود قرار داده است.

اسکندری نسب ادامه داد: بدین منظور بیش از ۵ کیلومتر زمین دارای موقعیت بر تجاری در فضا‌های آموزشی شناسایی شده که قابلیت ساخت بیش از ۸۰۰ واحد تجاری دیگر را دارند؛ بنابراین به علت کمبود منابع مالی و استقبال نکردن بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه با مشکلی جدی مواجه هستیم که همکاری نهاد‌های دولتی را در زمینه تحقق این مهم می‌طلبد.

۵ واحد تجاری آموزش و پرورش منطقه کشکوئیه با درآمد اختصاصی ماهیانه ۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز  در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.