سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونای ساوه درحال حرکت به سمت نارنجی

قرارگرفتن شهرستان ساوه در وضعیت نارنجی و هشدار دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مسئولان بهداشت شهرستان ساوه با تا کید بررعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خطر افزایش شیوع کرونا در این شهرستان گوشزد کردند، شهرستان ساوه اکنون د روضعیت زرد کرونا قرارگرفته، اما با افزایش مبتلایان در مرز نارنجی قرار گرفته است.

دکتر مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: پیک چهارم شیوع کرونا با جهش‌های ژنتیکی، خطرناک‌تر از قبل خواهد بود.

دکتر مصری افزود: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی موجب می‌شود که پیک چهارم کرونا در ساوه شدیدتر از قبل موجب گرفتاری مردم و کادر درمانی شود.

دکتر کریمی سرپرست معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه هم گفت: با بررسی کارشناسان این دانشکده؛ میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ساوه به پایین‌تر از ۵۰ درصد رسیده که زنگ خطرتری جدی است.

کریمی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی ابتلا به کووید ۱۹ در هفته‌ی جاری افزود: با روند ابتلای شهروندان به کرونا افزایش نتایج مثبت آزمایشات، قرار گرفتن شهرستان ساوه در وضعیت نارنجی و هشدار دور از انتظار نیست و باید همه‌ی گرو‌ها و صنوف نسبت به جدی گرفتن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

او اضافه کرد: در صورت افزایش شیوع بیماری اعمال محدودیت‌ها در تعطیلی صنوف و رعایت شیوه نامه‌های مربوطه در دستور کار خواهد گرفت و سلامتی مردم برای ما از اولویت‌های اصلی است.

تا هفته‌ی گذشته کرونای ساوه در وضعیت آبی قرار داشت و اکنون در سطح استان مرکزی ساوه و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته اند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.