رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از اعمال قانون ۸۰۰ خودرو در هرشب در اراک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد با جدیت در تمامی شهر‌های استان مرکزی به‌ویژه در هفت شهرستانی که موقعیت زرد کرونا را دارند، دنبال می‌شود.

سرهنگ حسینی افزود: در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونا از ساعت ۲۱ تا چهار شب برابر اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا در اراک هر شب به طور میانگین ۸۰۰ خودرو اعمال قانون می‌شود.

او اضافه کرد: از زمان اعلام طرح ممنوعیت تردد در ساعت ۲۱ تا چهار بامداد تاکنون بیش از ۱۵ هزار خودرو در شهرستان اراک اعمال قانون شده است و اعمال قانون از طریق دوربین‌هایی که دارای پایش تصویری هستند و از طریق مأمورانی که در مناطق مختلف حضور دارند، صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: تا رسیدن به وضعیت سفید و اعلام ستاد مقابله با بیماری کرونا این استان، کنترل تردد شبانه خودرو‌ها ادامه دارد.

اوادامه داد: شماره بسیاری از رانندگان در سامانه شماره‌گذاری فعال نیست و این امر موجب می‌شود تا در صورت اعمال قانون، پیامک برای آنان ارسال نشود و از جریمه خود در لحظه مطلع نشوند بنابراین نیاز است همه رانندگان مشخصات و شماره خود را در سامانه شماره گذاری به روز و فعال کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.