مدیرگروه شبکه ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک از رهگیری ۹ هزار و ۶۱۴ نفر در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد.

بیش از ۹ هزار نفر در استان مرکزی رهگیری کرونا شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید شهریار حسینی، مدیرگروه شبکه ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پنج هزار و ۸۱۰ نفر از این افراد در قالب طرح شهید سلیمانی تست سریع کرونا دادند که نتایج این آزمون برای ۶۶۳ نفر آنان مثبت بود و راهنمایی لازم برای ارجاع به پزشک و مراقبت‌های بالینی انجام شده است.

او ادامه داد: یک‌هزار و ۸۳۰ بیمار شناسایی شده کرونا که باید دوران قرنطینه خانگی را می‌گذراندند، از سوی تیم مراقبت طرح شهید سلیمانی کنترل و پیگیری می‌شوند.

مدیرگروه شبکه ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۲۰ هزار و ۲۳۸ خانوار استان مرکزی نیز در این طرح مورد حمایت قرار گرفته تا کمترین آسیب را با ابتلا به بیماری داشته باشند.

حسینی افزود: پنج هزار و ۶۸۱ اقدام نظارتی مشترک از سوی شبکه بهداشت و درمان، بسیج و داوطلبان هلال احمر استان در قالب این طرح عملیاتی شده است.

او اضافه کرد: سه هزار و ۸۱۸ اخطار برای واحد‌های نقض کننده پروتکل‌های بهداشتی این استان از سوی عاملان طرح شهید سلیمانی صادر شده و ۱۵۵ واحد نیز مهر و موم شدند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.