سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش نشانان اهوازی شعله‌های آتش را سرکوب کردند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت یک و ۱۴ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه عین ۲ اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با شعله‌های حریق و دود غلیظ در اتاق خواب منزل مسکونی مواجه شدند و با ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند، افزود: عملیات مهار آتش سوزی ترانس برق در ساعت ۶ و ۱۶ دقیقه در منطقه آخر آسفالت با تلاش آتش نشانان انجام شد.

قنبری با اشاره به واژگونی خودروی کیا اروندی به علت برخورد با جدول در ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه در منطقه بلوار نفت جنب ورودی شهرک به علت ناتوانی راننده اظهار داشت: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با چیدمان علائم ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از ابزار برش و تجهیزات نجات راننده مصدوم را از داخل اتاقک خودرو خارج و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند، سپس خودرو واژگون شده را به حالت اولیه بازگرداندند و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: ساعت ۱۶ و ۳۶ دقیقه در مسیر بلوار قدس پژو ۴۰۵ به تیبا و موتورسیکلت برخورد کرد و واژگون شد و آتش نشانان بدون اتلاف وقت در محل حادثه حاضر شدند و با رعایت نکات ایمنی نشت بنزین خودرو واژگون شده را رفع و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند و مصدومان حادثه که هردو راکب موتورسیکلت بودند را برای مداوا به اورژانس ۱۱۵ تحول دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.