سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان نیازمند مدیران جهادی است / فقط ۳ هزار میلیارد تومان از خسارت سیل جبران شد

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه لرستان نیازمند مدیران جهادی است گفت: سیل ۱۱ هزار میلیارد به استان خسارت وارد کرد که با تلاش‌های بسیار زیاد تاکنون تنها ۳ هزار میلیارد آن جبران شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان در دیدار با رستم قاسمی وزیر سابق نفت اظهار کرد: استان لرستان در جنگ تحمیلی نقش بسیار موثری داشته، ولی پس از جنگ تحمیلی از استان لرستان به دلیل سوءمدیریت‌های داخلی و بیرونی غفلت شد. نباید به گونه‌ای عمل شود که استان لرستان که در جنگ تحمیلی لنگرگاه کشور بوده آسیب ببیند.

او با اشاره به سیل سال گذشته استان افزود: در دیدار با مسئولان کشوری بیان کردم با ۱۰۰ میلیارد جهت ساخت دیواره ساحلی هزینه می‌شد از خسارت ۱۱ هزار میلیاردی جلوگیری کرد که تاکنون ۳ تا ۴ هزار میلیارد آن جبران شده و ۷ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه استان لرستان نیازمند مدیریت جهادی با کار مضاعف، انبوه و متراکم دارد بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند هر کجا در کشور مدیران جهادی عمل کردند و کار انبوه، متراکم و مضاعف انجام دادند موفق شدند و هر کجا غیرانقلابی، منفعل و غیر جهادی عمل کردند یا کار انجام نشد یا اگر انجام شد مانند خصوصی‌سازی به کام ویژه خواران رفت.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.