فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: تعمیق ولایتمداری، تمکین از قانون، بی اعتمادی مطلق به آمریکا و اروپا، مراقبت از ارزش‌های دینی و شفافیت مرز بین خودی و بیگانه از پیام‌های مهم ۹ دی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،مرتضی کشکولی،فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: فتنه ۸۸ یک برنامه مهندسی و از پیش طراحی شده با استفاده از مدل انقلاب مخملی و رنگین، شبکه سازی و برخوردار از ماهیت براندازانه بود.

او گفت: این روش در چندین کشور رخ داد و موجب ساقط شدن دولت‌های مخالف آمریکا شده بود.

او با بیان اینکه اصل فتنه، فهم نادرستی از اصل ولایت فقیه داشت ادامه داد: پیوند جریان فتنه با افراد ضد انقلاب در سال ۸۸ فراهم شد در حالیکه این فضا از سال ۸۶ تدارک دیده شده بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: نقش آفرینان فتنه ۸۸ خواص بی بصیرت بودند که در شروع انقلاب امام (ره) را همراهی کرده بودند، اما خواستار حذف ولایت فقیه و منشا فتنه شدند.

سردار کشکولی بیان کرد: اصل ولایت فقیه، فرهنگ غربی مبتنی بر لیبرالیسم و سیاست‌های خارجی راهبردی جمهوری اسلامی از موارد مورد اختلاف نظری و فکری در سال ۸۸ بود.

او ادامه داد: اگر در جمهوری اسلامی شخصی مسئول می‌شود تنها در راستای تکلیف دینی و خدمت به مردم است، اما مخالفان اعتقاد داشتند این مسئولیت باید از موضع قدرت باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اضافه کرد: پس از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ این افراد تقلب را بهانه کردند که اگر تقلبی هم صورت گرفته باشد راهکار قانونی دارد.

سردار کشکولی تصریح کرد: حتی مقام معظم رهبری با تواضع درخواست اعلام شکایت کردند و پذیرفتند صندوق‌های اخذ رای بازشماری شود، اما مخالفان، خواهان برگزاری انتخابات دوباره شدند.

او گفت: مخالفان خواستار براندازی بودند و خواهان ابطال انتخابات شدند که پس از آن هشت ماه تخریب نظام، خسارت‌های معنوی و مادی و ایجاد یک شکاف سخت بین ملت رخ داد.

او اظهار داشت: حتی به ساحت مقدس امام حسین (ع) بی احترامی و تعرض شد، اما مردم در ۹ دی خودجوش، فراگیر، به موقع، به دور از شائبه و هرگونه حزب و جناح بازی به میدان آمدند.

او افزود: پس از هشت ماه بدنه هواداران مخالفان، با حوصله و صبر انقلابی فروریخت و بسیاری از مردم که موافق مخالفان بودند به راه اصلی خود یعنی انقلاب برگشتند و نشان دادند مردم از خواص هم با بصیرت‌تر هستند.

سردار کشکولی ادامه داد: ۹ دی نماد بصیرت سیاسی دینی مردم به انقلاب اسلامی است و در این روز قائله فتنه برانداز ختم شد چرا که حکومت دینی با ظرفیت بالایی با مخالفان مقابله کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.