سه هزار واحدمسکونی مددجویان لرستان بازسازی و نوسازی شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: سه هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش این نهاد بازسازی و نوسازی شده است که در مراسمی به این افراد واگذار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، جاسم محمدی فارسانی :مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت از این تعداد ۲ هزار واحد مربوط به آسیب دیدگان ناشی از سیل سال ۱۳۹۸ است و یک هزار واحد مسکونی نیز براساس تفاهم نامه با سپاه لرستان آماده تحویل به مددجویان تحت پوشش شده است.

به گفته وی به همین منظور در دهه فجر یا در روز ۱۴ اسفندماه امسال مصادف با روز احسان و نیکوکاری جشن واگذاری سه هزار مسکونی به مددجویان کمیته امداد لرستان برگزار می‌شود.

او همچنین تصریح کرد: به دلیل بروز سیل در فروردین ۹۸ حدود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مددجویان کمیته امداد لرستان تخریب شد که تمام تلاش خود را برای تحویل این واحد‌ها به مددجویان انجام داده ایم و تا زمانی که همه واحد‌ها در اختیار مددجویان قرار گیرد نیز اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

محمدی فارسانی ادامه داد: همزمان با سفر رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ۵۰۰ واحد متعلق به مددجویان کمیته امداد لرستان آسیب دیده از سیل تحویل آن‌ها شد و تاکنون اقدامات خوبی برای تحویل ۲ هزار واحد دیگر هم صورت گرفته است.

سیل فروردین ۹۸ در لرستان بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت.

۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۲۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.