سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث پنجشنبه ۱۸ دی ماه ۹۹ بخوانید؛

دستگیری سارقان منزل در رامهرمز/ محموله کالای قاچاق در بندر ماهشهر توقیف شد

حوادث امروز پنجشنبه ۱۸ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارقان منزل در رامهرمز دستگیر شدند

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ و ۱۲ و پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و فنی ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ نجم الدین سهرابی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی پلیس به ۲۲ فقره سرقت منزل اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

توقیف محموله کالای قاچاق در ماهشهر

سرهنگ یدالله امیری جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان بیان داشت: با هدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق و ارز و مقابله با قاچاقچیان، ماموران پلیس دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز حین کنترل محور موصلاتی "ماهشهر به هندیجان" به یک دستگاه مزدا باری و یک دستگاه سمند حامل کالای قاچاق مشکوک و طی یک عملیات خودرو‌های مذکور را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۸ دستگاه ماشین ظرفشویی، مقدار ۴۰۰ کیلوگرم مغز بادام، ۵ دستگاه ماینر استخراج گر ارز دیجیتال کشف، ۲ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند، اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در ماهشهر

سرهنگ یدالله امیری جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: با هدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق و ارز و مقابله با قاچاقچیان، ماموران پلیس دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز حین کنترل محور موصلاتی ماهشهر به هندیجان به یک دستگاه مزدا باری و یک دستگاه سمند حامل کالای قاچاق مشکوک و طی یک عملیات خودرو‌های مذکور را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۸ دستگاه ماشین ظرفشویی، مقدار ۴۰۰ کیلوگرم مغز بادام، ۵ دستگاه ماینر استخراج گر ارز دیجیتال کشف شد، افزود: در این ارتباط ۲ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد و به گفته کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۲ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت ۲ سارق منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او به کشف ۳ پنل کولر دوتیکه و پمپ آب و تعدادی شیر آلات مسروقه در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان اشاره کرد و ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۴ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند و متهمان مذکور در بازجویی پلیس به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

سارقان موبایل قاپ در دام پلیس اهواز افتادند

سرهنگ دالوند در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل قاپی در سطح اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۵ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت ۲ سارق کیف قاپ را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۵ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت ۲ سارق کیف قاپ را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند، افزود: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲۳ دستگاه تلفن همراه و ۱۲ عدد پمپ آب و شیر آلات مسروقه کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۳۲ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، بیان کرد: سارقان مذکور در تحقیقات بعمل آمده به ۱۶ فقره سرقت موبایل قاپی و تعداد ۲۴ فقره سرقت مشاعات پمپ آب در سطح شهر اهواز معترف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف انواع کالای قاچاق در خوزستان

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان اظهار داشت: با هدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در استان، طرحی به محوریت پلیس امنیت اقتصادی به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان اجرا شد و ۴۹ هزارو ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق، گردو، کشمش، بادام هندی، لوازم و قطعات یدکی خودرو، چوب و فرآورده‌های جنگلی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کود شیمیایی، لباسشویی، ظرفشویی و احشام در محور‌های مواصلای و محل‌های دپو شده، کشف شد، که در مجموع کارشناسان ارزش آن‌ها را ۵۰ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال برآورد کردند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس در اجرای این طرح ۱۹ دستگاه خودروی سواری و باری توقیف و در این ارتباط ۱۸ متهم را دستگیر کردند، افزود: بخش مهمی از توفیقات طرح اخیر حاصل افزایش قانونمندی و همکاری شهروندان با پلیس است که این همکاری‌ها جای قدردانی دارد.

کشف ۱۵ هزار لیتر نفت خام قاچاق در اهواز

سرهنگ یدالله امیری جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران انتظامی اهواز با کار اطلاعاتی و رصد محور‌های مواصلاتی یک دستگاه تانکر حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۱۵ هزار لیتر نفت خام قاچاق کشف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری سارقان منازل بافت قدیم شهر بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل بافت قدیم شهر بهبهان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت و در همین ارتباط ماموران کلانتری ۱۲ با اقدامات اطلاعاتی و جمع آوری سرنخ‌های بجا مانده، ۳ سارق سابقه دار عامل آن سرقت‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر و تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

او با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ارتکاب ۹ فقره سرقت از منازل بافت قدیم شهر بهبهان اعتراف کردند و سپس به مرجع قضائی معرفی شدند، ادامه داد: هرگونه اطلاعات خود از اقدامات سارقان را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کشف کالای قاچاق در اندیمشک

سرهنگ یدالله امیری جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: به منظور مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک حین رصد محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پراید وانت حامل کالای قاچاق را شناسایی و طی یک عملیات خودروی مذکور را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی به عمل آمده از خودروی توقیفی ۴ کارتن ریمل ژله ای، ۷ کارتن ریمل، ۶ کارتن کِرم کشف و کارشناسان ارزش ریالی آن را یک میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری سارق زورگیر در اهواز

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی خوزستان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری گوشی تلفن همراه درسطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دایره مبارزه با سرقت بعنف پلیس آگاهی قرار گرفت و با تلاش شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی، هویت سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

او با بیان اینکه در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش بکار رفته در سرقت‌ها و یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد، تصریح کرد: در تحقیقات بعمل آمده، متهم به سرقت‌های متعدد تلفن همراه بصورت زورگیری در سطح کلانشهر اهواز معترف که تاکنون ۹ فقره از محل‌های سرقت و مالباختگان شناسایی شدند و متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

سارقان مسلح منزل در دام پلیس آگاهی بندرماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: به دنبال وقوع یک فقره مسلحانه منزل در بندر امام خمینی "ره"، تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع و شناسایی سارق یا سارقان وارد عمل شدند و ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و تخصصی هویت ۴ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: سارقان که دارای سوابق متعدد کیفری و سرقت مسلحانه به عنف بودند، در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.