حوادث امروز سه شنبه ۹ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز سه شنبه ۹ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

۲ نفر در سانحه رانندگی در جاده بندر سجافی مصدوم شدند

حیدر بحرکانی مسئول مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی هندیجان به خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه امروز، گزارش وقوع سانحه رانندگی در جاده‌های برون شهری به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد و نیرو‌های امدادی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه ۲ نفر به دلیل واژگونی سواری پراید در جاده سجافی ۲ نفر مصدوم شدند، افزود: سرنشینان خودرو به وسیله آمبولانس مرکز اورژانس به بیمارستان شهدای شهرستان هندیجان انتقال یافتند.

دستگیری ۱۲ توزیع کننده و معتاد متجاهر در شوشتر

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده در این شهرستان با هماهنگی مراجع قضایی و با پشتیبانی یگان امداد در دستورکار قرار گرفت و عملیات‌های غافلگیرانه در مناطقی شامل؛ شوشترنو، بازار بابادی‌ها و پارک سی ان جی اجرا و در این رابطه ۱۲ توزیع کننده موادمخدر و معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

او بیان کرد: در این عملیات‌ها همچنین یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و ۷۰ گرم انواع موادمخدر شامل؛ هروئین، شیشه، تریاک و گراس کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۶۷ فقره انواع سرقت در بندر ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: به منظور برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مدت یک هفته در سطح شهرستان از سوی ماموران انتظامی این فرماندهی به اجرا درآمد و ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی مخفیگاه ۲۳ مجرم حرفه‌ای که سابقه حمل سلاح غیرمجاز، سرقت و مواد مخدر را داشته در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی کلاش و شکاری غیرمجاز، ۲ کیلو و ۳۳۷ گرم انواع مواد مخدر، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقادیری اموال مسروقه متعلق به مالباختگان کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات اولیه به ۶۷ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سارق حرفه‌ای منزل و اماکن دولتی در دام پلیس ایذه

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن دولتی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار یگان‌های انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس یک سارق در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه سارق در تحقیقات پلیس به ۲۲ فقره سرقت منزل و اماکن دولتی اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۳ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت ۲ سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۸ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

سارقان سیم برق در دام پلیس دزفول افتادند

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیم‌های مجرب و کار‌های اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳ عدد قیچی مخصوص سیم بری و ۲ عدد پلاک خودرو جعلی کشف شد، افزود: سارقان در بازجویی‌های بعمل آمده به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در نقاط مختلف شهرستان دزفول اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی و اعزام به دادسرا با قرار صادره مرجع قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.