مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: نیرو‌های حراست با دستگیری سارق مسلح در منطقه هوشیاری و شجاعت خود را به نمایش گذاشتند.

سید امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به دستگیری سارق مسلح در این منطقه طی روز‌های گذشته گفت: خطرپذیری و جانفشانی نیرو‌های حراست در جریان دستگیری این سارق، نمی‌تواند تعبیر دیگری جز حمیت سازمانی و علاقمندی به حفاظت از سرمایه‌های کشور داشته باشد.

او افزود: تقدیر از نیرو‌های شجاع و فداکار حراست منطقه امروز به جهت رشادتی که در خلال دستگیری سارق مسلح منطقه انجام داده اند، انجام می‌شود، چراکه این اقدام به جهت بازدارندگی از اقدامات مشابه بسیار موثر است و نشانه هوشیاری حراست ارشد منطقه در انجام وظایف خود به شمار می‌رود.

شهیدی نیا بیان کرد: در کنار ضرورت بازدارندگی و اقتدار نیرو‌های امنیتی منطقه، لازم است که احتیاط لازم در دستور کار قرار داشته باشد. شرایط خطیر پیش آمده که تنی چند از همکاران حراست، در مقابل سارقی مسلح قرار گرفته بودند که بی مهابا به سمت او شلیک کرده بود، جای نگرانی داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ادامه داد: این خطرپذیری نمی‌تواند تعبیر دیگری جز حمیت سازمانی و علاقمندی به حفاظت از سرمایه‌های کشور داشته باشد و این اقدام قطعا بازخورد مناسبی جهت انگیزه بخشی به سایر همکاران خواهد داشت و خدا را شاکریم که در این درگیری کسی دچار آسیب جسمانی نشد و از اینکه همکارانی به این شجاعت و هوشیاری داریم، افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.