حوادث امروز شنبه ۶ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز شنبه ۶ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

پلیس بهبهان ۱۵ سارق را دستگیر کرد

سرهنگ محمدعزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی باهدف ارتقای امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه باقاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهر بهبهان و جاده‌های مواصلاتی بامشارکت پلیس‌های تخصصی این فرماندهی طی یک هفته به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: در اجرای منسجم این طرح تعداد ۱۵ نفرسارق دستگیر و تحت تحقیقات پلیس قرار گرفتند، که به بیش از ۴۶ فقره انواع سرقت درنقاط مختلف شهرستان معترف شدند.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: باعنایت به اثرات نامطلوب وجود سلاح‌های غیرمجاز بر پایداری امنیت و آرامش جامعه بنابراین در ضمن اجرای این طرح، تعداد یک قبضه سلاح گرم غیرمجاز به همراه مهمات مربوطه و تعدادی چاقو و قمه نیز کشف شد.

 فرمانده انتظامی بهبهان ادامه داد: در زمان اجرای این طرح تعداد ۱۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به دلیل ایجادمزاحمت، مخدوش بودن پلاک و یا سایر تخلفات توقیف شدند.

این مقام مسئول گفت: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده وجرم خیز، به صورت مداوم با اقتدار از سوی پلیس این شهرستان اجرا خواهدشد.

دستگیری ۲ سارق خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۲۲ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت ۲ سارق خودرو را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده شهرستان اهواز تصریح کرد: سارقان در تحقیقات به عمل آمده به ۴ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه تاکنون ۴ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دستبند پلیس حمیدیه بر دستان یک سارق حرفه‌ای

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه گفت: در زمینه ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان حرفه‌ای، ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطاعاتی یک سارق را در حین سرقت از اماکن خصوصی به همراه اموال سرقتی دستگیر و به کلانتری دلالت دادند.

او بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره انواع سرقت اعتراف کرد که در همین ارتباط تعدادی از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان مسترد شد.

سرهنگ کاظم نیسی با اشاره به اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هرگونه اطلاعات خود از اقدامات مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.