سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح مساعدت یک میلیاردی به باشگاه قشقایی به صحن شورا ارسال شد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز از ارسال طرح مساعدت یک میلیاردی به تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز به صحن علنی این شورا، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید احمدرضا دستغیب در یکصد و چهل و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، با اشاره به لزوم توجه ویژه به حوزه ورزش بانوان گفت: با موافقت اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی؛ در صورت تصویب طرح جمعی از اعضای شورا در صحن علنی، مبلغ یک میلیارد ریال به تیم فوتبال بانوان باشگاه قشقایی شیراز حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور اختصاص می‌یابد؛ همچنین بر اساس این طرح به ازای هر برد مبلغ ده میلیون ریال به عنوان پاداش در نظر گرفته می‌شود که از محل بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری پرداخت خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورا افزود: پیرو تصمیم قبلی کمیسیون و لزوم تسریع در اختصاص زمین مجاور آرامستان دارالرحمه برای دفن مشاهیر و مفاخر شهر شیراز، مقرر شد موضوع تغییر کاربری زمین مزبور در اسرع وقت در صحن علنی شورا به تصویب برسد.

او اضافه کرد: با عنایت به لزوم بازنگری «آئین نامه ارائه خدمات به نام آوران و مشاهیر در بهشت احمدی» مقرر شد که موضوع در جلسه مشترک کمیته‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد و نتایج در جلسات آتی کمیسیون ارائه شود.

دستغیب ادامه داد: همچنین موضوع انتخاب نماینده کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورا در کمیته «تعیین مصادیق نام آوران سازمان آرامستان‌ها» مطرح و به اتفاق آرا رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به عنوان نماینده این کمیسیون در کمیته مذکور، انتخاب و معرفی شد.

او در بخش دیگری از گزارش خود، اعلام کرد: پیشنهاد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در خصوص انتخاب اعضای هیئت علمی کمیته جشنواره شهروند برگزیده نیز در این کمیسیون مطرح و مقرر شد که رزومه اشخاص در اختیار اعضای کمیسیون قرار گیرد.

بر اساس اعلام دستغیب، یک هفته به کمیته اجتماعی شورا مهلت داده شد تا پس از هماهنگی با ادارات و دستگاه‌های ذیربط، نتایج تعیین تکلیف نحوه‌ی اجرای مصوبه شورا و همچنین تعیین مرجع صدور مجوز و نظارت بر «خانه‌های اسباب بازی شهروند» را به کمیسیون ارائه کند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.