رئیس کمیسیون سلامت شورای شیراز:

سامانه تفکیک پسماند از مبدا در شیراز رونمایی می‌شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا از رونمایی سامانه‌ی تفکیک پسماند از مبدا در شیراز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی ناصری در حاشیه جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا، گفت: در این جلسه و براساس طرح تفصیلی مدیریت پسماند و با هدف کاهش آلایندگی محیط زیست، قرار شد دهه فجر امسال علاوه بر افتتاح پروژه‌های خدمات شهری، سامانه تفکیک پسماند از مبدا هم رونمایی شود.

او گفت: در این جلسه و پیرو مصوبه‌های قبلی کمیسیون، پس از شنیدن و بررسی گزارش عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری در خصوص سامان‌دهی سگ‌های ولگرد مقرر شد سازمان مدیریت پسماند با همکاری سازمان فاوا ظرف دو هفته نسبت به تهیه نقشه GIS کانون‌های تجمع و فراوانی سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر اقدام و برنامه زمان‌بندی فعالیت گروه‌های زنده‌گیر سگ‌های بلاصاحب را در مناطق یازده گانه شهرداری به شورا اعلام کند.

ناصری گفت: در این جلسه گزارش عملکرد و برنامه‌های در دست اقدام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان مدیریت پسماند، اداره مطالعات بحران و پدافند غیرعامل و اداره پشتیبانی ماشین آلات شهرداری شیراز، در مورد مواجهه با بارندگی‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو شورای شهر شیراز اضافه کرد: اعضای این کمیسیون ضمن بررسی و تخصیص ردیف اعتباری بودجه، با لایحه شهرداری برای قدردانی از پرستاران و مدافعان عرصه سلامت موافقت کردند و این لایحه در صحن علنی به رأی گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.