طرح مساعدت به دو تیم شیرازی به تصویب نهایی رسید؛

کمک مالی شورای شهر شیراز به تیم‌های فجر و قشقایی

مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز برای مساعدت به دو تیم فوتبال فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز، برای اجرا به شهرداری شیراز ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اول دی‌ماه طرح جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برای مساعدت به دو تیم فوتبال این شهر در لیگ دسته اول کشور، در صحن علنی این شورا به تصویب و امروز ۱۴ دی ماه پس از تأیید هیأت تطبیق، برای اجرا به شهرداری شیراز ابلاغ شد.

بر اساس این مصوبه، شهرداری شیراز به هر کدام از تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک خواهد کرد.

همچنین به ازای هر برد در بازی‌های داخل خانه ۱۵۰ میلیون ریال و به ازای هر برد در بازی‌های خارج از خانه ۳۰۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

دو تیم شیرازی در صورت صعود به لیگ برتر نیز هر کدام ۵ میلیارد ریال از شورا و شهرداری شیراز پاداش خواهند گرفت.

گفتنی است تیم‌های فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی دو نماینده شیراز در لیگ دسته یک کشور هستند که با ۱۸ تیم در حال برگزاری است.

با گذشت هفت هفته از این مسابقات، تیم فجر سپاسی با ۱۲ امتیاز در رده هفتم و قشقایی هم با پنج امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارد.

۱۸ تیم در جام آزادگان با انجام ۳۴ بازی به رقابت می‌پردازند و در پایان رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و دو تیم انتهای جدول نیز به دسته دوم سقوط می‌کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار