سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری موضوعات شورای شهر از طریق هیات حل اختلاف

فرماندار کرمانشاه از برگزاری جلسه با اعضای شورای شهر برای حل اختلافات آن‌ها خبر داد و گفت : در صورتی که شورا، طرح‌ها و لوایح بر زمین مانده را پیگیری نکند، موضوع را از طریق هیات حل اختلاف استان پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : اگر طرح‌ها و لوایح مربوط به شهر کرمانشاه در جلسات شورا بررسی نشود، هر عضوی که جلسات رسمی شورای شهر را از رسمیت بیندازد یا به صورت عمدی در جلسات غیبت کند، پس از اعلام نظر هیات رئیسه شورا از طریق فرمانداری موضوع را پیگیری می‌کنیم.

او گفت : اگر امور مربوط به مردم معطل بمانند، موضوع را با عنوان «فرصت سوزی» از طریق هیات حل اختلاف استان پیگیری خواهیم کرد.

رنجبر افزود: در صورت دعوت شهردار کرمانشاه از سوی شورای شهر، لازم است شهردار در جلسات شورا حضور پیدا کند و به سوالات و ابهامات مطرح شده پاسخ دهد تا تنش‌های بین شورا و شهرداری کاهش یابد.

فرماندار کرمانشاه افزود: در شرایط حساس کنونی که مردم با مشکلات متعدد اقتصادی دست به گریبان هستند و شیوع ویروس کرونا هم این مشکلات را مضاعف کرده، هر مسئولی که فرصت سوزی کند، به ارزش‌های اخلاقی و اسلامی خیانت کرده و باید در پیشگاه قانون و مردم پاسخگو باشد.

او گفت: در فضای اختلاف و تنش کار‌ها پیش نمی‌رود و نیز تضارب آرا و انتقاد سالم با تخریب، تشویش اذهان و برگزار نشدن جلسات متفاوت است.

رنجبر با بیان اینکه برای فرمانداری و شهروندان ایجاد فضای تنش و معطل ماندن امور مردم قابل قبول نیست، گفت: در راستای کاهش اختلافات بین اعضای شورای شهر طی روز‌های آینده جلسه‌ای با حضور اعضای شورا تشکیل خواهیم داد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.