سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه گفت : "خیابان غذا" تا پایان دی ماه و یا نهایتا ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اصغر خزلی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه با اشاره به پیشرفت خوب پروژه خیابان غذا، گفت : این پروژه قرار بود پایان پاییز امسال به بهره برداری برسد، اما به دلیل وضعیت قرمز شهرستان در بحث کرونا و تعطیلی ۲۵ روزه کارگاه، افتتاح پروژه قدری به تاخیر افتاد.

او گفت : با توجه به تعطیلی حدودا یک ماهه کارگاه پروژه، افتتاح این پروژه به پایان دی ماه موکول شده و تلاش داریم اگر مشکل خاص دیگری پیش نیاید، تا این زمان پروژه را به بهره برداری برسانیم.

خزلی افزود: در هر شرایط نهایتا پروژه تا ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه افزود: خیابان غذا واقع در خیابان سراب کرمانشاه ۲۰۰ متر طول دارد که ۳۸ غرفه در آن تعبیه شده است.

او ادامه داد: در این خیابان در کنار عرضه غذا‌های محلی کرمانشاه، غذا‌های محلی دیگر استان‌های کشور هم عرضه خواهد شد.

این مسئول اعتبار اولیه راه اندازی این خیابان را ۱۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به نوسانات قیمت، برآورد ریالی پروژه در پایان عملیات اجرایی آن صورت خواهد گرفت.

 سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه گفت: این خیابان نقش موثری در توسعه گردشگری شهری کرمانشاه خواهد داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.