سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام عنوان کرد;

جهش فعالیت‌های اشتغالزایی کمیته امداد ایلام علی رغم محدودیت‌های کرونایی

موسی نژاد گفت: با اینکه بیماری کرونا بر جنبه‌های مختلف زندگی تأثیرگذار بوده است، اما این بیماری در اجرای طرح‌های اشتغال زایی این نهاد نتوانسته است تأثیرگذاری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد استان ایلام در نشست کارگروه اشتغال این اداره کل که به صورت ویدئو کنفرانس و با شرکت روسای کمیته امداد شهرستان‌ها و کارشناسان حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد برگزار شد ، گفت: با همه محدودیت‌هایی که این بیماری داشته است فعالیت‌های اشتغال زایی و توانمندسازی کمیته امداد در ۹ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته نه تنها کاهش نداشته بلکه افزایش قابل توجهی داشته است.

او با عنوان اینکه ایجاد اشتغال با استفاده از طرح راهبری شغلی یکی از برنامه‌های جدید و مهم کمیته امداد است اظهار کرد: در اجرای این طرح علاوه بر ظرفیت و امکانات امداد، از ظرفیت گروه‌های جهادی نیز استفاده خواهیم کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام در ادامه مطرح کرد: در برنامه‌های اشتغال زایی کمیته امداد، شناسایی افراد مستحق، کیفی سازی در اجرای طرح‌ها و نظارت دقیق بر فرایند اجراء مورد توجه جدی کمیته امداد بوده و از کارشناسان حوزه اشتغال می‌خواهیم که این مهم را مورد توجه خود قرار دهند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.