قنبر موسی نژاد گفت:شرایط امروزی انتظارات از حوزه فرهنگی امداد را بیشتر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در آیین توزیع کتاب ۳۰ آیه سیاسی در بین کارکنان زیر ۴۰ سال امداد استان بیان کرد : از آنجایی که خدمات حوزه فرهنگی امداد هم برای خانواده‌های مددجو و هم کارکنان این نهاد تعریف شده است بنابراین انتظار این است که این حوزه برنامه‌های منسجم و متناسب با نیاز جامعه و همکاران داشته باشد.

او با اشاره به وظایف و مسئولیت‌های خطیر حوزه فرهنگی و اینکه در زمینه‌های فرهنگی، اعتقادی و مذهبی همچنان نیاز به آموزش هست، توجه به تقویت بنیه اعتقادی و دینی همکاران، و تلاش برای تربیت نیروی انسانی در تراز نام و منشور امداد امام را از وظایف و مسئولیت‌های حوزه فرهنگی بر شمرد.

موسی نژاد با اشاره به شرایط حاکم بر جامعه در دوران شیوع بیماری کرونا از جنبه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: همکاران ما در این حوزه علاوه بر نقش آفرینی در زمینه کمک به تامین وسایل کمک آموزشی جدید برای دانش آموزان و دانشجویان مورد حمایت، باید برای دوران پس از کرونا و باید‌ها و ضرورت‌های حاکم بر جامعه مددجویی در آن شرایط دارای برنامه و راهبرد باشند.

در ادامه این آیین که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید توسط مدیرکل امداد استان کتاب ۳۰ آیه سیاسی به تعدادی از همکاران جوان اهداء شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.