سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ترافیکی پلیس و راهداری در جنوب کرمان

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت:طرح عملیاتی پلیس و راهداری در جنوب استان کرمان برای فصل زمستان آغاز شده است و تا ۲۲ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مجتبی رئیسی ،سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در حاشیه مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس و راهداری گفت: طرح عملیاتی پلیس و راهداری با حضور نیرو‌های قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان، مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و آتش نشانی برگزار شد.

مجتبی رئیسی افزود: این طرح با هدف آمادگی زمستانه راهداری ، حمل و نقل جاده‌ای در تامین امنیت عبور و مرور خودرو ها در محور‌های برف گیر و گردنه‌های سخت گذر کوهستانی، ایجاد آرامش برای اهالی منطقه و مسافران و عملیات مشترک با پلیس و دستگاه‌های همکار اجرا می شود.

او گفت: در طرح عملیات ترافیکی پلیس و راهداری، نیرو‌های عملیاتی از امروز با حضور در جاده ها طرح زمستانی خود را رسما آغاز کردند.

رئیسی بیان داشت: راهداران جنوب کرمان در قالب ۱۷۵ نیروی راهداری و  ۱۴ گروه راهداری با ۱۴۵ دستگاه راهداری سبک و سنگین در این طرح شرکت دارند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با بیان اینکه جنوب استان کرمان ۱۸۰ کیلومتر محور برفگیر دارد که عمدتا در ارتفاعات شهرستان جیرفت واقع شده اند، گفت: به رانندگانی که قصد سفر از مبدا جنوب کرمان به دیگر مناطق و بالعکس را دارند، توصیه می‌شود با توجه به وجود پنج گردنه برفگیر در جنوب حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.