رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: طرح نظارت بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی در حوزه راه‌های جنوب استان کرمان تشدید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سجاد شهابی ،رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از اجرای طرح تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی برای کنترل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

او  گفت: با توجه به ایجاد محدودیت‌های حمل و نقلی و استفاده بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی این طرح در جنوب استان به اجرا در آمده است.

شهابی افزود: در این طرح که در هر هفت شهرستان جنوبی استان کرمان اجرایی شده است کارشناسان حوزه فنی و نظارت این اداره کل با حضور در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و چک لیست‌های ستاد کرونا، وضعیت این مراکز را بررسی می‌کنند.

او با اشاره به رصد و بازرسی‌های مکرر از نحوه خدمات رسانی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مجتمع‌ها گفت: در حوزه جنوب استان کرمان بیش از ۷ مجتمع خدماتی و رفاهی فعال وجود دارد که خدماتی نظیر عرضه سوخت، رستوران، کافی شاپ، اتاق مادر و کودک، خدمات بانکی و بهداشتی به مسافران و کاربران جاده‌ای ارائه می‌کند.

شهابی با بیان اینکه طبق دستور ستاد کرونا چک لیست‌های از پیش تعیین شده برای بازرسی‌ها در نظر گرفته شده است و بازرسان طبق چک لیست‌های موجود مجتمع‌های خدماتی رفاهی را مورد بازدید قرار می‌دهند و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی ضمن تذکر و پیگیری رفع عیب‌های احتمالی با مدیران متخلف این مجتمع‌ها برخورد قانونی برای رفع مشکلات بهداشتی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به حذف آبخوری‌ها عمومی در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی گفت: به مدیران مجتمع‌ها تاکید شده است آب مورد نیاز مسافران و رانندگان در فروشگاه‌های عرضه مواد خوراکی تامین شود.

رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت:مردم، مسافران و رانندگان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی موارد را به شماره ۱۴۱مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل اطلاع دهند.

این طرح تاعادی شدن شرایط در جنوب استان ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.