سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخش خصوصی، سرعت بخش طرح‌های شهری

مدیرکل امور شهری استانداری مرکزی گفت: دخیل کردن سازمان‌های خصوصی موجب سرعت طرح‌های شهری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حیدری مدیرکل امور شهری استانداری مرکزی در مراسم معرفی شهردار جدید شهر پرندک شهرستان زرندیه گفت: دخیل کردن سازمان‌های خصوصی در اجرا و نظارت بر طرح‌های شهری باعث کاهش هزینه، سرعت بخشیدن و کاهش زمان، ایجاد رضایت مندی و ضریب اطمینان بالاتر در انجام طرح‌ها خواهد شد.

حیدری افزود: توسعه شهری از طریق اتخاذ یک مدیریت یکپارچه و مشارکتی شهری محقق می‌شود و باید با ایجاد سازوکارهایی، ایجاد انگیزه در میان سرمایه گذاران بخش خصوصی و جذب مشارکت آنان افزایش یابد.

او همچنین بر نشاط اجتماعی، ایجاد مبلمان شهری، فرهنگی و اجتماعی، بوجود آوردن نظم و انضباط شهری و جذب سرمایه گذار در حوزه‌های گوناگون شهری و اجتماعی تاکید کرد.

سلیمانی فرماندار شهرستان زرندیه پیگیری مشکلات مردم در چارچوب قوانین را یکی از وظایف شورا‌ها برشمرد و گفت: باید ضمن شناسایی محدودیت‌ها با صبر و استقامت به دنبال گره ­گشایی از کار مردم باشیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

سلیمانی افزود: مشارکت آگاهانه شهروندان با شهرداری و شورای اسلامی شهر و سپس نظارت همه جانبه مدیران ارشد مجموعه یاد شده بر امور شهری را خواستار شد.

در پایان این مراسمبراساس رای اعضای شورا‌های اسلامی و تایید مراجع زیربط و با حکم استاندار مرکزی علی مددی بعنوان شهردار جدید شهر پرندک در بخش مرکزی شهرستان زرندیه معرفی شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.