نماینده مردم اراک کمیجان خنداب در مجلس از اجرای طرح فاضلاب کمیجان در آینده نزدیک خبرداد.

اجرای طرح فاضلاب کمیجان در آینده نزدیکعلی اکبر کریمی نماینده مردم اراک کمیجان خنداب در مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید در گفت وگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت:در این بازدید به همراه فرماندار شهرستان کمیجان علاوه بر روستا‌های تکیه، اسفندان، دره سبز و یساول بخش مرکزی محلات انار وعیسی آباد در شهر کمیجان هم مورد بازدید قرار گرفت.

کریمی افزود: مهمترین مشکلی که این عزیزان در شهر کمیجان با آن مواجه هستند نبود فاضلاب شهری و مشکلات جدی که برای بهداشت مردم در این منطقه ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: در جلسه حضوری و دستوری که بنده از وزیر محترم نیرو برای اجرای طرح فاضلاب این شهر اخذ کردم امیدواریم طرح فاضلاب شهری امسال اجرایی شود و مشکلات مردم در این خصوص تخفیف پیدا کند.

نماینده مردم اراک کمیجان خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات عزیزان در روستا‌های مورد بازدید هم که خدمتشان بودیم توسط دستگاه‌های مربوطه و همچنین بنده ایشالله به جد پیگیری خواهد شد.

با حضور نماینده مردم اراک کمیجان خنداب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان کمیجان در روستا‌های تکیه، صادق آباد، راستگردان، ودره سبز مسائل و مشکلات حوزه‌های کشاورزی، آب شرب، آب کشاورزی و اجرای طرح هادی روستایی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام / ج

بررسی مسائل و مشکلات روستا ها‌ی بخش مرکزی شهرستان کمیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.