سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیران مهابادی دریای محبت

خانواده فیض اله بیگی برای باقیات صالحات پدر مرحوم خود مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کردند.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با هدف پشتیبانی و حمایت از بیماران بستری در بیمارستان و ارائه خدمات با کیفیت خانواده فیض اله بیگی برای باقیات صالحات پدر مرحوم خود، مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کردند.

بهزاد افزود: این مبلغ اهدایی برای خرید ۱۵۰ تخته پتو برای بیماران بستری در بیمارستان و دو دستگاه رایانه جهت ارائه خدمات به بیماران در بخش‌های بیمارستان خریداری شده است.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از مشارکت بی‌نظیر مردم و خیران برای کمک به حوزه سلامت این شهرستان در مقابله با بیماری کرونا خاطرنشان کرد: پیش از این هم بیش از ۷۰ میلیارد ریال از طریق دیگر خیران مهابادی برای تجهیز بیمارستان این شهرستان اهدا شده بود.

شبکه بهداشت و درمان مهاباد از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه شهروندان مهابادی که در عرصه‌ی سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی این مرکز را یاری و همیاری کرده نهایت تقدیر و تشکر خود را به عمل آورده و توفیق و سعادت روزافزون خیران سلامت را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.