سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دسترسی همه دانش‌آموزان کلاردشتی به ابزار‌های هوشمند آموزشی

با تأمین ۹۲ تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند کلاردشت، همه دانش‌آموزان این شهرستان به ابزار‌های هوشمند آموزشی دسترسی پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهرداد تیمورنژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاردشت در جلسه هم‌اندیشی با فرماندار و رئیس کمیته امداد گفت: همه دانش‌آموزان کلاردشتی به ابزار‌های هوشمند الکترونیکی جهت آموزش مجازی دسترسی دارند.

او افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، دغدغه همکاران و اولیا و دانش‌آموزان بر این بوده تا در شرایط فعلی و نیز به واسطه وضعیت اقتصادی جامعه، دانش‌آموزان از قافله تعلیم و تربیت دور کنند.

 تیمورنژاد گفت: با کمک خیران توانستیم با تهیه ۹۲ تبلت دانش‌آموزی و اعطای ۷۰ وام ۲۰ میلیون ریالی به خانواده‌ها پوشش صد درصدی در بحث تهیه لوازم الکترونیکی آموزشی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار ایجاد کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاردشت ادامه داد: با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد ۱۵ تبلت دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان تأمین شد تا دانش‌آموزان از فرصت آموزشی یکسان برخوردار باشند.

او افزود: شهرستان کلاردشت حدود ۴ هزار دانش‌آموز دارد که در ۴۵ مدرسه مشغول تحصیل هستند و در حال حاضر با تأمین ۹۲ تبلت با مبلغی بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان، همه دانش‌آموزان این ۴۵ مدرسه به ابزار‌های هوشمند آموزشی دسترسی پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.