دانش‌آموز ساروی که تحت تاثیر چالش مومو موجب ایجاد رعب و وحشت در بین همکلاسی‌های خود شده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی طرح شکایت چند تن از شهروندان در ساری، مبنی بر ارسال پیام و کلیپ‌های تهدیدآمیز موسوم به چالش مومو برای فرزندانشان در فضای مجازی، این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: مالک خط تلفن در تحقیقات پلیس اعلام کرد، سیم کارت برای انجام تکالیف مدرسه در اختیار فرزندش است و فرزندش بدون اطلاع والدین پیام‌های تهدیدآمیز در بستر شبکه اجتماعی واتساپ ارسال می‌کرد.

سرهنگ خورشاد گفت: این دانش‌آموز متخلف  تحت تاثیر چالش مومو و با هدف شوخی در بین همکلاسی‌های خود اقدام به ایجاد اکانت با تصویر مومو کرده و با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز به چند تن از دوستانش باعث ایجاد استرس و وحشت در بین آنان شد.

بیشتر بخوانید:

او از تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضایی خبر داد و گفت: استفاده برخی از معلمان و دانش‌آموزان از شبکه‌های اجتماعی خارجی همچون واتساپ و تلگرام به منظور آموزش ، امکان به خطر افتادن کودکان و نوجوانان در فضای مجازی را افزایش داده است.

رئیس پلیس فتا مازندران از کاربران خواست در صورت برخورد با محتوای مشکوک و مجرمانه با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir در قسمت مرکز فوریت‌های سایبری گزارش دهند تا برخورد قانونی با گردانندگان این سایت‌ها و صفحات اجتماعی صورت بگیرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار