سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد حوزه فناوری در کرمانشاه از رشد ۲۵۵ درصدی برخوردار است

استاندار کرمانشاه گفت : عملکرد حوزه فناوری در استان از رشد ۲۵۵ درصدی برخوردار است و یک اقدام بسیار خوب در این بخش شکل گرفته و این عملکرد به معنای دقیق در راستای شعار سال یعنی «جهش تولید» است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : وقتی شاخص‌های مربوط به حوزه فناوری در استان را از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۹ نگاه می‌کنیم به عملکردی قابل تقدیر براساس گزارش مقایسه‌ای می‌رسیم.

او گفت : در حوزه فناوری و برابر با برنامه ششم توسعه باید به تجهیزات این بخش در استان به ۸۰ درصد می‌رسیدیم که خوشبختانه به حدود ۹۰ درصد برنامه و بالاتر از اهداف پیش بینی شده رسیده ایم و این نشان از همت و جدیت وزیر ارتباطات و معاونان ایشان در توجه به توسعه زیرساخت‌های ارتباطاتی در استان کرمانشاه دارد.

او با اشاره به میزان استفاده دانش آموزان از اینترنت در کرمانشاه افزود: ۳۴۲ هزار دانش آموز در استان مشغول به تدریس هستند که تعداد چهار هزار دانش آموز امکان دسترسی به اینترنت را ندارند که از وزیر ارتباطات می‌خواهیم این موضوع را مورد پیگیری قرار دهند تا مشکل این تعداد دانش آموز نیز در دسترسی به اینترنت حل شود.

مقام عالی استان با اشاره به ارایه طرح قرنطینه هوشمند از سوی وزیر ارتباطات این طرح را بسیار مدون و خوب عنوان کرد و ادامه داد: از دکتر جهرمی در ارایه این طرح که دستاورد خوبی در کشور داشت، تقدیر و تشکر می‌کنیم و بدون شک اجرای آن باعث قطع زنجیره اتصال ویروس کرونا خواهد شد.

بازوند به سفر گذشته وزیر ارتباطات به کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که از ساختمان دیتاسنتر استان داشتند خوشبختانه روند احداث این ساختمان به خوبی در حال اجرا است و چند مشکل از جمله واگذاری مناقصه برای اجرای سیستم برق رسانی وجود دارد که امیدواریم با انجام پیگیری‌های لازم رفع گردد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود چندین بازارچه در استان کرمانشاه و مشکلات پوشش آنت دهی موبایل گفت: در بعضی از بازارچه‌ها از جمله شیخ صله و مرز سومار با مشکل آنتن دهی موبایل مواجه هستیم لذا با توجه به اینکه این مرز‌ها به عنوان مرز‌های ملی محسوب می‌شوند امیدواریم با یک اقدام ملی مشکلات این بازارچه‌ها حل شود.

او از تلاش‌ها و پیگیری‌های وزیر ارتباطات در زمان وقوع زلزله استان، بازگشایی مرز خسروی و بروز کرونا تقدیر و تشکر کرد.

بازوند با اشاره به تاثیرات اجرای طرح هوشمند مبارزه با کرونا در کرمانشاه افزود: این طرح تاثیرات خوبی در میزان کاهش بستری‌ها در این استان داشته است بطوریکه تعداد بستری‌ها در چند روز گذشته که هزار و ۲۶۲ نفر بود امروز به ۷۱۲ نفر کاهش پیدا کرده است که این موضوع نشان از اجرای خوب طرح و همکاری مردم استان دارد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.