سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای عملیات برق رسانی به ۱۱ روستا در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات برق رسانی به ۹۳ خانوار در ۱۱ روستای استان در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از طرح برق‌رسانی به روستای اسلام آباد تیموری در شهرستان باشت گفت: عملیات اجرایی برق‌رسانی به ۹۳ خانوار در ۱۱ روستای این استان هم اکنون شروع شده و ما امیدواریم تا پایان امسال این طرح ها را به بهره برداری برسانیم.

راهزادی با بیان اینکه این روستا‌ها در شهرستان‌های باشت، بویراحمد، چُرام و کهگیلویه قرار دارند افزود: پنج روستا در شهرستان باشت، سه روستا در شهرستان بویراحمد، ۲ روستا در شهرستان چُرام و یک روستا در شهرستان باشت در آینده نزدیک از نعمت برق پایدار برخوردار می شوند.

او بیان کرد: روستا‌های اسلام آباد تیموری باشت، دره بید جوکار بویراحمد، آب کنارون چُرام و دره گرده کهگیلویه، مهمترین روستا‌هایی هستند که شبکه‌های برق، به زودی در آن‌ها احداث و روستانشینان دارای نعمت برق می‌شوند.

راهزادی، اعتبار اعلام شده برای برق‌رسانی به ۱۱ روستای عنوان شده را حدود ۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پراکندگی، سخت‌گذری، معارضات محلی، نبود محور‌های مواصلاتی مناسب، پوشش‌های جنگلی و کوهستانی بودن از مهمترین مشکلات موجود برای برق رسانی به این روستا‌ها است.

او گفت: هم اکنون، هزار و ۷۷۵ روستا با جمعیت خانواری حدود ۶۰ هزار خانوار در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.