مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد گفت: رقم بدهی مشترکان استان به این شرکت تا پایان شهریورماه سال جاری ۱۲۸ میلیارد تومان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان با بیان اینکه در شهرستان گچساران طرح‌های متعددی در حوزه برق در دست اجرا است گفت: بیش از ۵۰ طرح در حوزه‌های بهره برداری و مهندسی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در گچساران در دست اجرا است.

داود راهزادی ادامه داد: طرح اساسی کاهش تلفات برق در محله سادات در بافت قدیم شهر دوگنبدان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال نیز انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان عنوان کرد: تعدادی طرح برق رسانی روستایی در دهستان‌های دیل، مظفرآباد، سربیشه و لیشتر گچساران با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۲ میلیارد ریال نیز دردست اجرا است.

او ادامه داد: از دیگر طرح‌های در دست اجرای گچساران می‌توان به توسعه و اصلاح شبکه برق شهری با بیش از ۱۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: توسعه روشنایی روستا‌های گچساران از دیگرطرح‌های در حال اجرای این شهرستان است.

اوگفت: در سال جاری همه طرح‌های پیش بینی شده برای شهرستان گچساران عملیاتی شده و در آینده نزدیک نیز تعدادی از آن‌ها که در دست اقدام بوده به بهره برداری می‌رسند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این استان در سال جاری پیش بینی نیاز مصرف پیک ۴۷۰ مگاوات بوده که با اعمال مدیریت، مصرف پیک در تابستان سال جاری به ۴۲۵ مگاوات تعدیل شد.

 

انتهای پیام/ط

۱۲۸ میلیارد تومان بدهی مشترکان به شرکت برق

برچسب ها: وزارت نیرو ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.