مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵ طرح برق‌رسانی با اعتباری بیش از ۱۳۸ میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۲۵ طرح برق‌رسانی در هفته دولت با اعتباری بیش از ۱۳۸ میلیارد ریال خبرداد.
 
داود راهزادی افزود: هفته دولت امسال ۲۵ طرح برق‌رسانی با اعتباری معادل ۱۳۸ میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال در هشت شهرستان د به بهره‌برداری می‌رسد.

او تعداد این طرح‌ها در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران را به ترتیب ۱۰، هفت و سه طرح ذکر و بیان کرد: در شهرستان‌های باشت و چرام نیز سه و دو طرح نیز در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برق رسانی روستا‌های " سرگری کلاخوره و گودخانی " در بویراحمد، اصلاحیه و بهینه شهری " تپه آفتاب گردان و شهرک نفت " گچساران، اصلاحیه و کاهش تلفات روستایی " کل قیصر و اصلاحیه کابل روستایی چاروسا – دیشموک " از مهمترین طرح‌های افتتاحی هفته دولت امسال در حوزه برقرسانی است.

راهزادی، محل تامین اعتبارات طرح‌های افتتاحی هفته دولت امسال در حوزه برق استان کهگیلویه و بویراحمد را " عوارض برق و منابع داخلی شرکت توانیر " عنوان و بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح‌ها در کمتر از بازه زمانی یکساله بوده است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.