در هفته دولت طرح برق رسانی به منطقه وهری بخش سرفاریاب با هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نادر جانی پور قائم مقام شرکت توزیع برق استان در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح برق رسانی به روستای وهری سرفاریاب از توابع شهرستان چرام گفت: برای بهره برداری از این طرح ۵ هزار متر شبکه فشار متوسط، هزار و ۶۵۲ متر شبکه فشار ضعیف برق، ۴ دستگاه ترانسفورماتور و همچنین ۵۲ شعله چراغ روشنایی استفاده شده است.

نادر جانی پور با بیان اینکه برای بهره برداری از این طرح برق رسانی به روستای وهری یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است گفت: با بهره برداری از این طرح ۳۱ خانوار از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.

مدیر برق شهرستان چرام نیز تامین برق منطقه وهری بخش سرفاریاب، جلوگیری از مهاجرت روستائیان و همچنین رونق تولید را از مزایای این طرح برشمرد و گفت: اعتبار این طرح ازمنابع داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان تامین شده است.

محمد برزین زاده افزود: روستای وهری از مناطق سردسیری شهرستان چرام و در ۳۰ کیلومتری شهر سرفاریاب واقع شده است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان چرام نیز در حاشیه افتتاح منزل مسکونی خانواده دو معلولی در سرفاریاب گفت: اداره بهزیستی ازسال ۹۵ طرح ساخت مسکن برای ۴۷ خانوار دو معلولی شهرستان چرام را آغاز کرده است.

عزیز راکبی زاده افزود: با حمایت دولت و به برکت نظام جمهوری اسلامی ۴۰ خانوار صاحب مسکن شده اند و تلاش برای خانه دارشدن بقیه نیز در اولویت است.
او ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت هر واحد مسکن خانوار‌های دو معلولی در شهر ۵۵۰ میلیون ریال بوده که ۳۰۰میلیون ریال آن بلاعوض و ۲۵۰میلیون دیگر به صورت تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

راکبی زاده ادامه داد: برای احداث هر واحد مسکن روستایی در سرفاریاب ۲۰۰ تومان تسهیلات بلاعوض و ۱۸۰میلیون تومان تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

انتهای پیام/ط

طرح برق رسانی به منطقه وهری بخش سرفاریاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.