سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند سارقان مغازه منهدم شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند سارقان مغازه و کشف ۴۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سردار علی اکبر جاویدان گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهر کرمانشاه دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او  افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی بطور ویژه پیگیر این سرقت‌ها شده و با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند در یک مرحله با شناسایی دو نفر سارق آن‌ها را طی یک عملیات دستگیر کنند.

جاویدان ادامه داد: در تحقیقات اولیه از متهمین منکر ارتکاب هرگونه سرقتی شده که کاراگاهان پرونده دامنه تحقیقات را گسترش داده که نهایتا مشخص شد که متهمین از افراد سابقه دار و حرفه‌ای می‌باشند، لذا کاراگاهان با انجام روش‌های علمی و نوین کشف جرم، عرصه را بر آن‌ها تنگ کرده و در نهایت لب به اعتراف گشوده و به ۳۴ فقره سرقت مغازه و هشت فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: در ادامه تحقیقات از سارقان در خصوص اینکه اموال مسروقه را به چه شخص یا اشخاصی فروخته اند؛ اعتراف کردند که اموال را به دو نفر مالخر فروخته‌اند که با راهنمایی سارقین مخفیگاه افراد مالخر شناسایی و طی هماهنگی قضایی هر دو نفر مالخر دستگیر و به اداره مبارزه با سرقت انتقال یافتند و در انجام تحقیقات و مواجهه حضوری با سارقان دستگیر شده به خرید اموال مسروقه از آنان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی گفت: با راهنمایی متهمین محل‌های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی و پرونده پس از انجام تحقیقات به همراه متهمین به دادسرا اعزام شدند که با صدور قرار روانه زندان مرکزی کرمانشاه شدند.

جاویدان در پایان از شهروندان به ویژه کسبه خواست به هشدار‌های پلیس توجه جدی داشته باشند و مغازه‌های خود را به سیستم‌های ایمنی و هشداردهنده تجهیز کنند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.