فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارقی خبر داد که در سطح شهر مرتکب یک فقره سرقت خودرو و ۱۳ فقره سرقت قطعات آن شده بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ حسین براری گفت:ماموران کلانتری بعثت حین گشتزنی به یک دستگاه پراید که به صورت نامتعارفی در حال رانندگی بود مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در استعلام‌های به عمل آمده مشخص شد خودروی پراید سرقتی است و در بازجویی‌های صورت گرفته، راننده به سرقت آن اعتراف کرد.

سرهنگ براری یادآوری کرد: این فرد در ادامه اعترافات خود عنوان کرد مرتکب ۱۳ فقره سرقت قطعات خودرو نیز در شهر کرمانشاه شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

پلمب ۷۸۴ واحد صنفی در استان کرمانشاه

 


 رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس کرمانشاه از پلمب ۷۸۴ واحد صنفی متخلف طی ۱۵ روز گذشته در سطح استان خبر داد.

سرهنگ حسن یزدانی اظهار داشت: در این مدت همکاران پلیس در اداره نظارت بر اماکن عمومی از ۷۰۶ واحد صنفی بازدید به عمل آوردند.

او بیان کرد: این بازدید‌ها منجر به پلمب ۱۷۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب و ۳۰ واحد قلیانسرا و کافی شاپ به دلیل  رعایت نکردن موازین بهداشتی و  به منظور  پیشگیری از شیوع کرونا شد.

سرهنگ یزدانی افزود: همچنین در این مدت ۲۴ واحد پوشاک فروشی، ۱۵ آرایشگاه مردانه و زنانه و ۹ واحد لوازم آرایشی و بهداشتی فروشی نیز به دلیل رعایت نکردن ضوابط لازم پلمب شدند.

این مقام انتظامی در پایان از کشف یک هزار و ۹۵ عدد انواع قرص، شربت و اسپری غیرمجاز از عطاری‌ها نیز خبر داد.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.